tisdag

en tidag, precis som alla tisdagar.
eller tja, i alla fall när det gäller skolan. schemat, allt lektioner.
tror jag skaffade massor av magmuskler på spanskan.
skrattade tills jag typ dog. men sen började jag att leva igen. bra va? (:
höhö. nej men dagen va chill typ.
drog hem till linn efteråt.
plugg och OC. Linn vi måste se klart på dem? :O
fett nice.
kom hem typ vid nio i alla fall.
sprungit på det där jävla bandet.
jag ska nå mitt mål. tro mig eller inte.
men hej sommaren 2011. du ska bli bäst. hähä.
bandet kommer ta död på mig. hihi (A)

ett tips bara, dra inte upp salt i näsan! det var inte så skönt!

nu ska jag vara lite vettig och packa idrottskläder.
så länge får ni en riktigt underbar låt som ni kan njuta av tills i morgon.
godnatt alla fans.
sleep tight/josefin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0