2. Min/mina idoler

1. Min förebild
2. Mina/mina idoler
3. Mina rädslor
4. Min kärlek
5. Mina vänner
6. Min stil
7. Tre saker ni kanske inte visste om mig
8. Min högsta önskan
9. Vad jag vill bli när jag blir stor.
10. Tre bilder på mig ni aldrig sett


Min idol är det faktiskt. Det är en person.
Johan Palm.
japp, ni hörde rätt.
Karl Johan Viktor Palm föddes 3 Mars 1992 i Mjölby det kan jag heeeelt utan till.
Kan det vara för att jag typ är besatt av den här pojken.
Jag vet faktiskt inte varför jag fastnade för honom. Men det var genom idol i det här fallet också.
När han först kom in på audition trodde jag som alla andra, att det var en tjej.
långt blont hår och ljusröst, vem kan inte ta fel på det liksom?
iallafall, kille eller tjej spelar ingen roll. Han var sjukt snygg och kom in där och sjöng på ett sett jag aldrig hört förut.
och att han var annorlunda gillade jag väldigt mycket. jag gillar hans hesa röst väldigt mycket. hela hans stil.
det är mycket svart, nitar, kajal och så. jag älskar killar med kajal och svart nagellack.
fast alla passar inte i det. i alla fall.
johan har släppt två singlar och ett album. helt sjukt underbart.
om man lyssnar på hans röst i idol och jämför med nu har han blivit så sjukt mycket duktigare.
han blir bara bättre hela tiden.
han skriver låtar som har en innebörd i texten och det gillar jag.
Johan spelar i ett band tillsammans med bla. sin storebror Henrik Palm.
Jag var på en konsert den 13 augusti 2009 på Brewhouse.
Den perioden var jag helt lost i den här killen, jag var kär. jag skulle gifta mig med honom och sånt.
och jag erkänner han är sjukt snygg.
han massa urklipp med honom på insidan utav min garderob. och stor plansch på väggen.
ja, jag vet mycket om den här killen.
jag har även hittat han riktigt facebook (A) *stooolt*
nej men här kommer lite bilder och klipp med min älskling.
Karl Johan Viktor Palm



älskar den här bilden.
hans audition klipp. hans ökte först in genom ett videoklipp han skickade dit.

hahaha, jag förstår tjejen!
jämför rösten!
älskade finaste underbaraste killen.
/josefin

Kommentarer
Postat av: E.L

Tack för att du la upp det här. Annars så skulle jag inte kollat på hans version av poison,tyckt att den var ganska bra och därför lyssnat på originalet och på så sätt börjat lyssna på Alice Cooper :D Tack så mycket josse

2011-01-07 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0