3. mina rädslor

1. Min förebild
2. Mina/mina idoler
3. Mina rädslor
4. Min kärlek
5. Mina vänner
6. Min stil
7. Tre saker ni kanske inte visste om mig
8. Min högsta önskan
9. Vad jag vill bli när jag blir stor.
10. Tre bilder på mig ni aldrig sett
Mina rädslor då. Dem är få. Men obehagliga.
Jag är och har varit sen jag föddes oerhört rädd för mörker.
Jag är inte ensam hemma om jag inte måste.
Jag går inte hem själv på kvällen. Mamma får hämta mig eller en kompis följa med.
Jag gör det bara inte. Så fort jag går in i ett mörkt rum blundar jag.
Jag vet inte varför. Men jag är så sjukt jävla rädd.
Är rädd varje kväll när jag ska sova ensam i min säng.
Får för mig att någon är i rummet och då måste jag gömma mig under täcket :O :$
Jag är även rädd för förändringar.
Stora förändrar klarar jag inte av alls.
Det var ett helvete när jag skulle byta skola i sjuan.
Jag gick inte. Sen var det massa andra följder de fick men skriver inte de här.
fråga privat isf.
Sist är jag väldigt rädd för att ta beslut. Jag kan inte ta svåra beslut.
Och alla beslut enligt mig är svåra.
Med speciellt när det handlar om mamma och pappa.
Ska jag vara hos mamma på nyår eller hos pappa?
Jag vet aldrig. Jag hata det!  Slutar alltid med att jag gråter och ngn annan får bestämma åt mig.
Fast det är inte lika mycket nu. Var mer när jag var mindre.
Men jag hatar det fortfarande...
Det är de största sakerna jag är rädd för...
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0