4. min kärlek.

1. Min förebild
2. Mina/mina idoler
3. Mina rädslor
4. Min kärlek
5. Mina vänner
6. Min stil
7. Tre saker ni kanske inte visste om mig
8. Min högsta önskan
9. Vad jag vill bli när jag blir stor.
10. Tre bilder på mig ni aldrig sett

Min kärlek.
nu tänker jag mest berätta om min kärlek som i att vara kär.
för imorn ska jag berätta om mina vänner.
ja min kärlek då. jag har haft några förhållanden och då var jag kär.
men det är så annorlunda nu. som aldrig förr.
jag är kär i en kille. (vissa vet vem det är)
och jag måste säga att jag har fan aldrig varit såhär kär innan.
när jag ser honom slår mitt hjärta så mycket fortare och det pirrar i magen!
och när han ler eller säger hej vet jag inte vad jag ska säga. jag blir helt stum och det känns som jag ska svimma.
det här killen är det vackraste jag vet.
det började lite innan vi slutade åttan innan sommaren förra året.
det var då jag verkligen såg honom. jag hade liksom sett honom innan. men inte ur det perspektivet.
nu såg jag honom som någon speciell. och inte en i mängden.
sen gick hela sommaren och i slutat började vi träffas. det var underbart.
sen var vi lite själva utan kompisar med och sånt. det var ännu mer underbart.
och saken är den att nu så pratar vi nästan inte. eller jo i bland.
men nästan inte. för den här kille gillar inte mig. och jag vet inte varför
och jag vet inte om jag vill veta de heller. men jag är så sjukt jävla förälskad i honom
och det är det som är så sjukt jävla jobbigt. att det varje dag i skolan pirrar i magen.
och det, ja vet inte vad jag ska säga.
men det är inte längre dragningskraften som håller kvar mig på jorden. det är han.
det är typ 8 månader nu som jag gillat honom på riktigt. jag räknar inte med innan.
för nu är det mer på riktigt.
åh. det spelar ingen roll vad jag säger.
för ingen förstår ändå.
så fort jag hör hans namn ler jag. jag blir så jävla lycklig. och det gör så sjukt jävla ont att han inte är mig.
HAN ÄR INTE ENS MIN!
jag är ingenting jämför med den här killen. han är vacker. på insidan
och på utsidan. och jag är fan ingenting. han är perfekt
och det kommer jag aldrig att bli. jag är inte tillräckligt bra för honom
helvete asså.
det kan gå flera dagar utan att vi hörs och då tänker ja att han inte ens tänker på mig.
men sen smsar han och så ger han mig nytt hopp.
men egentligen betyder det ingenting, inte för honom.
och det betyder allt, för mig.
men jag lovar er. jag ger inte upp.
nej, jag gör inte det.
/j
det finns så mycket mer att säga. men jag vet inte hur jag ska förklara
låten som förklarar det så perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0