6. min stil

1. Min förebild
2. Mina/mina idoler
3. Mina rädslor
4. Min kärlek
5. Mina vänner
6. Min stil
7. Tre saker ni kanske inte visste om mig
8. Min högsta önskan
9. Vad jag vill bli när jag blir stor.
10. Tre bilder på mig ni aldrig sett
ja den är helt klart speciell.
jag älskar svart och nitar. helt klart.
men jag är för feg och framför allt rädd för vad folk ska säga.
jag klär mig ofta i svart för jag trivs i det. men jag
har vanliga blå jeans och färgglada tröjor också.
jag tycker om nitbälten i massor, och nitarmband.
svart smink också. missförstå mig inte. jag är INTE emo.
jag trivs i allt annat neutralt också!
om jag inte hade velat ha långt hår nu har jag typ rakat bort de på sidorna/sidan och gjort de svart och rosa.
men just nu vill ja ha långt (:
i musikstil lyssnar jag på allt möjligt.
Taylor Swift, Miley Cyrus, men även My Chemical Romance, Amanda Jensen, Johan Palm, Paramore och noice.
några favoriter.
min stil är lite blandad beroende på vad jag känner för
det kan variera från dag till dag.
det va nog allt.
/J♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0