9. vad jag vill bli när jag blir stor

1. Min förebild
2. Mina/mina idoler
3. Mina rädslor
4. Min kärlek
5. Mina vänner
6. Min stil
7. Tre saker ni kanske inte visste om mig
8. Min högsta önskan
9. Vad jag vill bli när jag blir stor.
10. Tre bilder på mig ni aldrig sett
ja. de flesta som känner mig vet helt klart svaret på denna frågan!
jag har enda sedan jag var liten svarat frisör.
och jag står helt klart kvar vid de svaret.
de flesta i min klass av tjejerna sa delfinskötare.
och va fan är det undrade jag.
men jag stod fast trotts att de andra 99% var emot.
Frisör skulle jag bli. och ska bli!
ska alltså nu välja en frisör linje på gymnasiet.
en dröm jag har. vill se mig i framtiden i min egna salong.
kom och hälsa på mig då vet ja!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0