faithful all the way this is how I fucking get repaid

hejj människor,
kom hem för ett tag sedan.
var i skolan först idag då.
sedan var ja o jossan sjukt sugna på pizza,
så det blev att åka till göteborgs bästa pizzeria; sannegårdens pizzeria ;)
sedan hem till jossan, mätta och belåtna.
sedan te gothia o träffa lite människor o sånt :D

juste
ni vet ja skulle ju ba va hemma igår o slappa ?
hahaha
de blev inte riktigt sååå (a)
minns inte riktigt va vi gjorde hahah
vi va i stan ? tror ja xd
sedan träffa två underbart roliga människor,
de åkte hem till josefine, och jag hem till mej för o äta o sånt.
sedan kom de hem till mej o aaahhh de blev massa vackra bilder som ni kanske får senare ;)

ganska långt inlägg...
men älska eminems texter.
<3




Treat em like you don't need them and they ain't worthy of you
Feed em the same shit you made me eat
I'm moving on forget you oh,
Now I'm special? Oh, I didn't feel special when i was with you
All I ever felt was this
Helplessness
Imprisoned by a selfish bitch
Chew me up and spit me out
I fell for this so many times
It's ridiculous
And still I stick with this
I'm sick of this but in my sickness and addiction
You're as addictive as they get
Evil as they come vindictive as they make em
My friends keep asking why I can't just walk away from
I'm addicted
To the pain, the stress, the drama
I'm drown in so I guess imma mess
Cursed and blessed
But this time imma
Ain't changing my mind
I'm climbing out this abyss
You screaming as I walk out that I'll be missed
But when you spoke to people who meant the most to you
You left me off your list



/ chanellee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0