gästbloggggggar

hejsan :)
mitt namn är jossan, jag går i samma klass som josefin och chanelle.
jag tycker att dem uppdaterar här väldigt dåligt det sista.. mhm haha så jag bestämde att jag skulle skriva ett väldigt ointressant inlägg!
Har inte denna veckan gått väldigt fort?Det var måndags nyss och vi var tvungna att gå upp tidigt för skolan började.. suck, och imorgon är det helg igen. Som tur var.
mhm.. jau , vetinte vad jag ska skriva, idag började jag spela gitarr igen efter uppehållet, fun like always , with a new guitar , happy face ! :D
Tidigare hade jag också en blogg och skrev och till och med la upp filmer när jag sjung o spelade gitarr, men sen hände lite saker så jag var tvungen att stänga ner det, vilket som jag saknar, speciellt att lägga upp klipp.
Men både jag och josefin funderar på att spela in någon låt och lägga upp här så ni får höra, vad tycker ni?
isåfall behöver vi lite tips vad ni vill att vi ska sjunga ! En låt som har lite mörkt i sig så josefin kan sjunga den , men ändå en låt med höga toner så jag klarar av det :)
kommentera här nedan om ni har några förslag.
Sen ni som har tråkigt och känner Alice , kan ju vara social  mot henne för hon har tråkigt och själv hade jag tänkt att vara det efter jag skrivit klart, Alice har med en blogg : http://alicedahllof.blogg.se/ .
Hon är en otrolig person , som man verkligen kan lita på och vill vara vän med! Följ hennes blogg samt denna , för dessa personer betyder grymt mycket för mig!



hejdåååååååååå / josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0