GOTT NYTT ÅR

är lite sent ute men orkade inte logga in i går eftersom jag bara hade mobilen.
kvällen var skitskön.
började med lite välkomsdrinkar och så.
sen tapas, därefter oxfilé, potatisgratäng och sås.
mummaaa. ialla fall.
herregud. skrattade som bara den i går.
och mest när jag ramlade i snön vid tolvslaget.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt underbart var det.
nu är jag i alla fall hemma. har gjort i ordning lite på mitt rum.
ska ta en duscha och sen myskläder och film.
jag ska erkänna en sak.
jag har ett nyårslöfte.
INGET GODIS
INGEN LÄSK
INGEN KAKA
INGET CHIPS
INGET POPCORN
ELLER NGT!
1 april.
tack för den.

beach 2011 heere i come! :d

sammanfattning gårdagen (:
  • Gunnar & Lotta förlovade sig några minuter efter tolvslaget.
  • ramlade i snön
  • blå jävla god dricka blandat med fanta
  • sugmärke på moas hals.
  • ramlade i snön med champangen i handen!
  • skrattade i hjäl mig ändå lever jag
nu orkar ja inte mer xd
bilder kommer alldeles strax
/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0