@jessica och camilla

TREDJE GÅNGEN GILLT

sitter här hemma hos jessica och camilla och skriver och det försvinner varje gång ?
men iaaaaaaafffff
träffade de på biblioteket och följde me de hem.
helt underbara är de. milla sa typ nåt i stil med;
jag fick sitta med alla töntarna , medans alla de roliga PLUS jessica satt vid ett bord.
alla som känner jessica och camilla och hade hemkunskap med de, ta inte illa upp ;)


sedan så sitter jessica o snackar om en grej, hon har precis berättat att hennes kompis va ledsen. så hon ba;
men jag ville inte springa efter honom, de regnade och hallååååå ?! jag ville inte förstöra mitt hår.

HAHHA UNDERBARA FLICKOR

aja ska nog dra härifrån snart, ha deeeeee

/ chanelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0