rubrik hit o rubrik dit

de e typ alltid så, ja kommer aldrig på nån rubrik. men äh skit samma ;)

vaknade tidigt idag, av att min lillasyster kom in i mitt rum o skulle låna en sak .
sedan så kunde ja ju inte somna om ofc, så kollade lite på tv o ringde min mamma hundra gånger (okej kanke inte hundra) för o få veta hur det gick i melickas match men nej inget svar såklart. men hon vann iaf :D

yesyes.

men nuuu så sitte ja här o lyssnar på musik.

ska nog gå o platta mitt hår snart, fast känns lite ovärt eftersom de regnar ute :/
men äähhh

ska hem te dino ett tag, sen efter de på bio med tijana min flummis
längesen ja träffade henne, så sjukt kul ska de bli

ah men vi hörs elle nååttt :D

/ chanelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0