snökaos?

hejj.
förlåt för dålig uppdatering.
chanelle är på väg hem nu så det blir bättre snart.
vi ska börja med lite roligare inlägg tänkte vi också (:
tips, musik, tankat åsikter och ännu mer bilder.
funderar på veckans blogg också. eller vad tycker ni? ;)
i alla fall. stod och väntade på bussen i dag i en timma och en kvart.
men det kom inte. så erik kom till mig i stället så var vi hemma hos mig. de va soft.
ska nog se på film lite senare. men nu vet jag inte vad jag ska göra.
röja upp lite i rummet och ta bort sminket tror jag.
är trött som fan och borde vända tillbaka på mitt dygn nu.
hahaha. hörs snart med ett lite roligare inlägg.
lovie /josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0